Організація роботи школи з 22.03.2021р.

Житомирська загальноосвітня спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №16

 

Н А К А З 

 

19.03.2021р.                                               м. Житомир                              №53

 

 

Про організацію роботи закладу

з  22.03.2021 року

 

 

У зв`язку з ускладненням епідеміологічної ситуації, необхідністю реагування на зміни у ситуації із захворюванням на короновірусну інфекцію СOVID – 19, задля реалізації заходів щодо запобігання розповсюдженню короно вірусної інфекції СOVID – 19 та збереження здоров`я здобувачів освіти,згідно рішення засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 18.03.2021 року, протокол № 13, листа Державної установи «Житомирський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров`я України» від 18.03.20-21 №01/00-3002, з метою впорядкування роботи закладів освіти з 22 березня 2021 року.

 

Н А К А З У Ю:

 

  1. Заборонити відвідування закладу здобувачами освіти 1-х–11-х класів.
  2. Неухильно дотримуватися протиепідемічних заходів у закладі, затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 22.08.2020 року №50.
  3. Запровадити дистанційний режим роботи працівників закладу відповідно до Методичних рекомендацій щодо встановлення гнучкого режиму робочого часу, затверджених наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 05.10.2006 року №359.
  4. Адміністрації закладу (відповідно до розподілу функціональних обов’язків) в умовах встановленої «червоної» зони з 22.03.2021 року забезпечити:
    • Дотримання заборони проведення масових заходів та відвідування закладу її здобувачами, зазначеними у п.1.
    • Проведення інформування працівників щодо заходів профілактики, проявів хвороби та дій у випадку захворювання, надання працівникам пам’ятки щодо дотримання режиму самоізоляції в умовах дистанційного режиму роботи.
    • Проведення у закладі профілактичних та дезінфікуючих заходів щодо запобігання поширенню коронавірусу.
    • Заступникам директора з НВР Маліновській О.Б., Савольчук Л.М., Кондратенко Т.П., Лазаренко А.В. взяти під особистий контроль виконання освітніх програм закладу освіти для учнів 1-11- класів шляхом організації освітнього процесу із використанням технологій дистанційного навчання, що не передбачає відвідування закладу його здобувачами, а також виконання працівниками закладу іншої роботи (організаційно-методичної тощо).
    • На сайті закладу забезпечити наявність інформації про організацію освітнього процесу.
    • На сайті закладу розмістити навчальні матеріали для учнів 1-11-х класів та рекомендації для батьків з урахуванням наступних рекомендацій:
      • при організації освітнього процесу забезпечити регулярну та змістовну взаємодію вчителів з учнями;
      • створити умови для забезпечення повноцінної участі в освітньому процесі осіб з особливими освітніми потребами з обов’язковим урахуванням індивідуальної програми розвитку;
      • забезпечити регулярне відстеження результатів навчання учнів, а також за потреби надати їм підтримку в освітньому процесі;
      • забезпечити використання інших засобів комунікації, доступних для учнів, які не можуть взяти участь у синхронному режимі взаємодії з поважних причин.
  1. Вчителям 1-11-х класів:
    • Розмістити на платформі HUMAN навчальні матеріали для учнів та рекомендації для батьків з дотриманням таких вимог:
  • Інтерактивний принцип реалізації навчальних програм через насичення навчального матеріалу посиланням на відеоресурси, навчальні презентації, онлайн тренажери та інше;
  • Адреси електронних скриньок для здійснення зворотнього зв’язку з учасниками освітнього процесу;
  • Проведення онлайн-уроків здійснювати через комунікаційну платформу HUMAN;
  • Проведення онлайн-уроків здійснювати в режимі реального часу відповідно до розкладу, затвердженого керівником;
  • Посилання на онлайн-уроки в доступних класних комунікаційних групах розмістити не пізніше, ніж за день його проведення;
  • Надати інформацію з переліком завдань учням, що не мають технологічної змоги (відсутність Інтернету, гаджетів) у прийнятний для них спосіб;
  • В класних журналах здійснювати запис уроків відповідно календарного планування із зазначенням порядкового номеру, дати проведення та словом «Дистанційно».
  1. Асистентам вчителів в 1-11-х класах інклюзивного навчання та педагогам, які забезпечують навчання у формі педагогічного патронажу, екстернату, сімейної форми навчання:
  • Здійснювати супровід учнів з особливими освітніми потребами дистанційно, відповідно визначених годин робочого часу;
  • Допомагати батькам учнів з особливими освітніми потребами здійснити реєстрацію та роботу на шкільному сайті та освітній платформі;
  • Постійно надавати консультації батькам та учням щодо навчання за дистанційними технологіями.
  1. Класним керівникам 1-11-х класів:
  • Інформувати батьків та учнів 1-11-х класів про організацію освітнього процесу та використання технологій дистанційного навчання;
  • У класних комунікаційних групах розміщувати інформацію щодо алгоритму роботи на шкільному сайті;
  • Проводити роз’яснювальну роботу із здобувачами освіти про обов’язковість навчання за дистанційними технологіями і виконання відповідних Державних стандартів;
  • Тримати зв’язок з учнями, яким організовано педагогічний патронаж та інші форми навчання, та їх батьками;
  1. Запровадити графік роботи працівників закладу, а саме:
    • Вчителів 1-11-х класів у дистанційному режимі на підставі їх заяв.
    • Педагогів-організаторів – відповідно до графіку роботи;
    • Практичного психолога – відповідно до графіку роботи;
    • Бібліотекарів – відповідно до графіку роботи;
    • Лаборантів – відповідно до графіку роботи;
    • Заступників директора з НВР, ВР та ГР відповідно до функціональних обов’язків та затверджених графіків роботи;
    • Секретарю школи – відповідно до графіку роботи;
    • Сестрі медичні – відповідно до графіку роботи;
    • Керівників гуртків 1-11-х класів за дистанційною формою.
    • Техпрацівникам закладу відповідно до графіку роботи.
  2. Призупинити особистий прийом громадян. Довідки видавати за попереднім замовленням.
  3. Призначити працівників відповідальних:
  • За опрацювання кореспонденції листування з департаментом освіти – Матевощук Л.В.
  • За утримання приміщень та будівлі, утримання пропускного режиму у заклад – Бура В.Л.
  • Контроль за неухильним дотриманням здобувачами освіти та працівниками закладу правил гігієни – Горбачова Р.Ф.
  1. Для створення технічних умов щодо організації навчання з використанням дистанційних технологій:

9.1 – призначити відповідальним за: коригування роботи педагогів на єдиній освітній платформі HUMAN – Курка І.Г.

–  висвітлення інформації на сайті закладу – Ільченка М.Д.

9.2 вчителям інформатики Мосійчук Ю.М., Замахаєвій Т.Й. забезпечити доступ вчителів до ПК у кабінетах 48, 19 у понеділок, четвер з 800 до 1200 – кабінет 48, у середу, п’ятницю з 800 до 1200 – кабінет 19.

  1. Головам МО:
    • Проводити онлайн заняття з педагогічними працівниками щодо організації та проведення навчальних занять, оцінювання результатів навчання учнів, внутрішнього моніторингу ефективності дистанційного навчання.
  2. За умови тимчасової непрацездатності педагогічним працівникам повідомляти заступника директора з НВР Савольчук Л.М., техпрацівникам заступника директора з ГР Буру В.Л. із вказанням термінів відсутності.
  3. Головному бухгалтеру Бондарчук О.П.:
    • Оплату праці педагогічним працівникам здійснювати відповідно до тарифних списків.
  4. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступників директора з НВР Маліновську О.Б.,Савольчук Л.М.,Кондратенко Т.П., Лазаренко А.В.,заступника директора з ВР Виговську А.В, заступника директора з ГР Буру В.Л.

 

 

Директор школи                                                                                В.М.Карпець

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

error: Content is protected !!